مقاله انگلیسی رایگان در مورد درهم آمیختن بازیها و فناوریهای آموزشی: خوشه بندی و پیش بینی روندهای تحقیقات یادگیری مبتنی بر بازی – الزویر 2022

 

مشخصات مقاله
ترجمه عنوان مقاله درهم آمیختن بازیها و فناوریهای آموزشی: خوشه بندی و پیش بینی روندهای تحقیقات یادگیری مبتنی بر بازی با استفاده از تحلیل کتابشناختی و بصری
عنوان انگلیسی مقاله Interweaving gaming and educational technologies: Clustering and forecasting the trends of game-based learning research by bibliometric and visual analysis
انتشار مقاله سال 2022
تعداد صفحات مقاله انگلیسی 11 صفحه
هزینه دانلود مقاله انگلیسی رایگان میباشد.
پایگاه داده نشریه الزویر
نوع نگارش مقاله
مقاله پژوهشی (Research Article)
مقاله بیس این مقاله بیس میباشد
نمایه (index) Scopus – Master Journals List – JCR
نوع مقاله ISI
فرمت مقاله انگلیسی  PDF
ایمپکت فاکتور(IF)
1.455 در سال 2020
شاخص H_index 29 در سال 2020
شاخص SJR 0.473 در سال 2020
شناسه ISSN 1875-9521
شاخص Quartile (چارک) Q3 در سال 2020
فرضیه ندارد
مدل مفهومی دارد
پرسشنامه ندارد
متغیر دارد
رفرنس دارد
رشته های مرتبط علوم تربیتی
گرایش های مرتبط تکنولوزی های آموزشی
نوع ارائه مقاله
ژورنال
مجله  محاسبات سرگرمی – Entertainment Computing
دانشگاه ملی علم و فناوری تایوان
کلمات کلیدی یادگیری مبتنی بر بازی، بازی های آموزشی، محیط های یادگیری تعاملی، بررسی ادبیات، تحلیل کتاب سنجی
کلمات کلیدی انگلیسی Game-based learning – Educational games – Interactive learning environments – Literature review – Bibliometric analysis
شناسه دیجیتال – doi
https://doi.org/10.1016/j.entcom.2021.100459
کد محصول E15673
وضعیت ترجمه مقاله  ترجمه آماده این مقاله موجود نمیباشد. میتوانید از طریق دکمه پایین سفارش دهید.
دانلود رایگان مقاله دانلود رایگان مقاله انگلیسی
سفارش ترجمه این مقاله سفارش ترجمه این مقاله

 

فهرست مطالب مقاله:
Abstract
Keywords
Introduction
Research methods
Research results
Discussion and conclusions
Declaration of Competing Interest
Acknowledgements
References

بخشی از متن مقاله:
ABSTRACT
This study aimed to highlight the applications and trends in game-based learning (GBL) by conducting a systematic review as well as bibliometric mapping analysis of the studies published in seven SSCI (Social Science Citation Index) educational journals from 1990 to 2019. A total of 743 journal papers were included in this study. The results revealed that most publications and citations for GBL research were from Taiwan and the United States. The author who contributed the most is Gwo-Jen Hwang, while Computers & Education is the journal with the most publications and the most citations. The most frequently studied keywords are interactive learning environments, followed by game-based learning and teaching/learning strategies. Based on reviewing the literature, this study provides a comprehensive summary overview of the existing research, integrating the available information on the research hot topics, and visualizing and identifying the main GBL trends. In addition, the roles of gaming in educational technology research were investigated. Accordingly, some suggestions regarding the application and research directions of GBL are provided based on the study’s findings, which could be a reference for researchers conducting related research in the future.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا